دسترسی و حساب کاربری (احراز هویت)

این بخش برای کسانی است که هنوز وارد سیستم نشده‌اند یا با مشکل ورود مواجه شده‌اند.
چگونه می‌توانم به عنوان شریک تجاری ثبت‌نام کنم؟
ثبت‌نام در پلتفرم سینا پارت تنها از طریق درخواست و تأیید امکان‌پذیر است. بر روی دکمه 'درخواست حساب کاربری' در صفحه اصلی کلیک کرده و فرم مربوطه را پر کنید. پس از بررسی درخواست شما، نام کاربری و رمز عبور برایتان ارسال خواهد شد. این فرآیند جهت حفظ حریم اختصاصی شرکای تجاری و امنیت اطلاعات است.
رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام. چگونه آن را بازیابی کنم؟
در صفحه ورود، بر روی گزینه 'رمز عبور را فراموش کرده‌ام' کلیک کنید. آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمایید. یک لینک برای ایجاد رمز عبور جدید برای شما ارسال خواهد شد.
چرا نمی‌توانم قیمت‌ها و محصولات را بدون ورود به سیستم ببینم؟
قیمت‌ها و کاتالوگ کامل محصولات ما، اطلاعاتی اختصاصی و توافقی هستند که تنها در اختیار شرکای تجاری معتبر قرار می‌گیرد. این سیاست برای حفظ رقابت‌پذیری و حریم تجاری شما و ما تعیین شده است. با ورود به سیستم، به تمامی این اطلاعات دسترسی خواهید داشت.

سفارش‌گذاری و پرداخت

این بخش برای کاربران احراز هویت شده است.
چگونه می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پس از ورود به پنل کاربری، به بخش 'بررسی قیمت‌ها' یا 'کاتالوگ محصولات' مراجعه کنید. محصولات مورد نظر را به سبد خرید اضافه کرده و مراحل صدور پیش‌فاکتور را طی نمایید. پس از تأیید نهایی، سفارش شما ثبت و برای پردازش ارسال می‌شود.
چه روش‌های پرداختی پشتیبانی می‌شود؟
پرداخت از طریق واریز به حساب بانکی شرکت، پایا و ساتنا امکان‌پذیر است. جزئیات حساب‌ها در پنل کاربری و همچنین بر روی فاکتورها درج شده است.
آیا حداقل مقدار برای سفارش وجود دارد؟
بله، برای برخی از محصولات با توجه به ماهیت و استراتژی فروش، حداقل مقدار سفارش تعریف شده است. این مقدار در صفحه هر محصول در پنل کاربری قابل مشاهده است.

محصولات و برندها

با چه برندها و خودروهایی کار می‌کنید؟
ما طیف وسیعی از قطعات برای خودروهای سواری داخلی را از برندهای معتبر داخلی و بین‌المللی تأمین می‌کنیم. برای مشاهده لیست کامل برندها و محصولات، لطفاً به بخش 'برندها' در منوی اصلی مراجعه کنید (دسترسی پس از ورود امکان‌پذیر است).
چگونه از موجودی یک قطعه مطمئن شوم؟
تمامی اطلاعات موجودی انبار، به صورت زنده و در لحظه در پنل کاربری و در کنار هر محصول درج شده است. شما می‌توانید از دقیق‌ترین وضعیت موجودی مطلع شوید.
ضمانت و گارانتی محصولات شما به چه صورت است؟
دوره و شرایط گارانتی بسته به نوع قطعه و برند آن متفاوت است و در زمان تحویل کالا، گارانتی معتبر به شما ارائه خواهد شد.

ارسال و حمل و نقل

روش‌های ارسال کالا چیست و هزینه آن چگونه محاسبه می‌شود؟
ارسال کالا از طریق شبکه توزیع شرکت سینا پارت انجام می‌شود. هزینه و روش ارسال بر اساس مقصد، وزن/حجم سفارش و اولویت ارسال تعیین می‌گردد و در فرآیند سفارش‌گذاری به شما نمایش داده می‌شود.
مدت زمان تحویل سفارش چقدر است؟
برای سفارشات با موجودی کامل در انبار، معمولاً تحویل در همان روز یا حداکثر ۲۴ ساعت کاری انجام می‌شود. برای سایر شهرستان‌ها، زمان تحویل بستگی به مسافت و روش حمل دارد.

باشگاه وفاداری

باشگاه وفاداری چیست و چگونه کار می‌کند؟
باشگاه وفاداری سینا پارت طرحی برای تقدیر از شرکای تجاری وفادار ماست. با هر خرید، امتیازی برای حساب شما ثبت می‌شود. این امتیازات قابل تبدیل به تخفیف‌های ویژه، هدایا یا تسهیلات خاص در سفارشات آینده شما هستند. برای مشاهده جزئیات و امتیازات خود، پس از ورود به سیستم به بخش 'باشگاه وفاداری' مراجعه کنید.
امتیازات من چگونه محاسبه می‌شود؟
امتیازگیری بر اساس ارزش هر سفارش، سابقه همکاری و نوع محصولات خریداری شده محاسبه می‌گردد. الگوریتم دقیق محاسبه در صفحه باشگاه وفاداری داخل پنل کاربری درج شده است.

پشتیبانی و تماس

اگر پاسخ سوال خود را پیدا نکردم چه کار کنم؟
تیم پشتیبانی ما همواره آماده کمک به شماست. می‌توانید از طریق یکی از روش‌های زیر با ما در ارتباط باشید:
  • تلفن پشتیبانی فنی:03195028400
  • تلفن پشتیبانی فروش:09133773006
  • واتس‌اپ:09133773006
  • ایمیل:info@sinapartiran.com